Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За твоите симптоми 99% дебитомер. Ама оригиналния е 130лв....
    Имахме разни експерименти със неоригинални дебитомери.....
    С някои от тях дори не можеше да се запали....
    И можеш темп. датчик да смениш....
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

    Comment


    • Аз го върнах алтернативния и взех Бош за 300лв, но сега не знам дали да го слага преди да съм си намерил кутия за възд. филтър...Ще ми кажат, че пак се е прецакал от спортния филтър и няма да има смяна този път...
      Last edited by j0restes; d.m.y г., 23:25.

      Comment


      • Аз да кажа при мен проблема изчезна напълно вече след като сложих Денсо свещите. Сутрин паля и гаааааз Колата преди сутрин като паля по някога прекъсваше първите 1, 2 мин. Оказа се, че не ми работи една от малките свещи и една от големите имаше пробив.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Смятам,че темата е напълно подходяща, за да не пускам
          нова понеже и при мен проблема е същия- сутрешното
          палене.Мой добър познат диагностик в БОШ сервиз я прегледа щателно
          и се установи дебитомер и ламбда но ме посъветва да се
          монтира горивен филтър.Според него,отсъствието на същия води до постепенното и сигорно запушване на дюзите и влошаването на работа на ДВГ.Аз почистих дюзите на ултразвук и имаше някакво подобрение но след месец два пак същата история.Също смених датчика
          в термостата и свещи beru - без резултат.

          Сега остава дебитомер и ламбда и мисля да монтирам
          горивен филтър понеже е доста логично, особено от наще
          горива - дюзите да се запушват за норматив.

          Моля знаещите да дадат мнение относно това дали е удачно монтирането на горивен филтър
          156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
          TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от vaskoni Покажи съобщение
            Смятам,че темата е напълно подходяща, за да не пускам
            нова понеже и при мен проблема е същия- сутрешното
            палене.Мой добър познат диагностик в БОШ сервиз я прегледа щателно
            и се установи дебитомер и ламбда но ме посъветва да се
            монтира горивен филтър.Според него,отсъствието на същия води до постепенното и сигорно запушване на дюзите и влошаването на работа на ДВГ.Аз почистих дюзите на ултразвук и имаше някакво подобрение но след месец два пак същата история.Също смених датчика
            в термостата и свещи beru - без резултат.

            Сега остава дебитомер и ламбда и мисля да монтирам
            горивен филтър понеже е доста логично, особено от наще
            горива - дюзите да се запушват за норматив.

            Моля знаещите да дадат мнение относно това дали е удачно монтирането на горивен филтър

            Пробвай със смяната на дебитомера и сондата и мисля че ще имаш осезаема разлика.Относно филтъра,мисля че имаш филтър в помпата.
            Alfa Mito 1.4
            156 2.0 155 ex
            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

            Comment


            • Интересното е, че това със сутрешното палене е само на бензин. Ако я запаля на газ няма проблем (само прекъсва до като загреят инжекторите) и няма нужда да чакам да вдигне 60-70 градуса, а директно си тръгвам.
              sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

              Comment


              • Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                Пробвай със смяната на дебитомера и сондата и мисля че ще имаш осезаема разлика.Относно филтъра,мисля че имаш филтър в помпата.

                по скоро е някаква мрежичка(цедка) т.е. липсва филтърен
                елемент и няма нищо общо с горивен филтър
                156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                Comment


                • Като казахте горивен филтър, няма ли някакви по малки дето могат да се монтират на маркучето дето влиза в двигателя - има място, не знам дали ще намали налягането един филтър там, но ако може човек да си го сменя регулярно мисля че ще е добре.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Като казахте горивен филтър, няма ли някакви по малки дето могат да се монтират на маркучето дето влиза в двигателя - има място, не знам дали ще намали налягането един филтър там, но ако може човек да си го сменя регулярно мисля че ще е добре.....
                    Аз бях сложил и после реших, че изглежда грозно и го разкарах. Иначе няма проблем с налягането.

                    Филтъра иначе беше за фиат браво Един голям туч!
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Аз бях сложил и после реших, че изглежда грозно и го разкарах. Иначе няма проблем с налягането.

                      Филтъра иначе беше за фиат браво Един голям туч!
                      Можеш ли да ми кажеш за кое браво,и пасват ли добре диаметрите на горивопровода и щуцера на филтъра т.е. аз не знам вътр.
                      диаметър на горивопровода или това не е толкова от значение?
                      156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                      TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                      Comment


                      • Не я разбирам вече тази кола, сутринта си запали без никакви проблеми, цял ден я карам и няма ядове...

                        Comment


                        • И моята правише подобни проблеми сутрин не може да се изфорсира и като трагнеш веднага без да изчакаш да падната малко оборотите и почва да глъхне, но от както сложих 100 октана на ОМВ и добавка Редекс нещата са ОК
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vaskoni Покажи съобщение
                            Можеш ли да ми кажеш за кое браво,и пасват ли добре диаметрите на горивопровода и щуцера на филтъра т.е. аз не знам вътр.
                            диаметър на горивопровода или това не е толкова от значение?
                            Оригиналния маркуч който влиза в рейката на инжекциона е 7 мм вътрешен диаметър. Но решиш ли да я вадиш или режеш просто знай, че 100% оставаш без него. Маркуча е двоен и вътрешноста му е много твърда. Срежеш ли го и се чупи и почва да проспука бензин м/у вътрешния слой и изолацията.

                            Филтъра беше по каталог за браво 1.8. Той май е еднакъв на всички Фиат Браво.

                            Ако решиш да слагаш филтър купи си и 1 метър масленоустойчив маркуч Семперит 7 мм. Аз купих 6 мм понеже нямаше 7 в момента и голям зор докато го вкарам в рейката. И качествени скоби си купи и стягай здраво, че голямо налягане става там.

                            Внимавай със шуцера на рейката, че пластмасов и е чуплив. Първо извади маркуча са се щуцера от рейката и тогава ги разединявай.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Аз бях сложил и после реших, че изглежда грозно и го разкарах. Иначе няма проблем с налягането.

                              Филтъра иначе беше за фиат браво Един голям туч!
                              Дреме ми че изглежда грозно, аз няма да я карам на модно ревю......мисля да монтирам един такъв.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Дреме ми че изглежда грозно, аз няма да я карам на модно ревю......мисля да монтирам един такъв.....
                                Монтирай, но мисля, че няма нужда. Аз карах с филтъра няколко месеца. После като го махнах го разрязах да видя какво става вътре. Беше чист. Като нов!
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X